• Detectius privats - Servei Exprés

    SERVEI EXPRÉS

    Intervenció inmediata

  • DETECTIUS a GIRONA i COSTA BRAVA
    Girona, Figueres, Blanes, Lloret de Mar, Olot i Salt

    Servei exprés el detectiu privat

    El servei exprés està ideat com una resposta ràpida a una situació puntual. Això vol dir que no es tracta d'una investigació. El detectiu no investigarà res, el detectiu de documentar el que estigui succeint.

     

    És possible que aquesta tasca de documentació s'hagi de realitzar de manera oculta o sota qualsevol subterfugi.

     

    Per exemple, un veí està fent molt soroll en una hora determinada. O potser es tracta d'una barbacoa o potser d'un subarrendament d'un immoble, l'ocupació d'un habitatge o una plaça de pàrquing, una baralla tumultuaria... qualsevol cosa que vostè sigui coneixedor que està succeint ara mateix, nosaltres anirem i ho documentarem perquè vostè pugui denunciar-ho davant el fòrum que consideri.

     

    Recordeu el principi pel qual ens regim els detectius privats: Quan ningú més pot ajudar-lo.

     

    EFICÀCIA i ECONOMIA

    Una agència d'investigació privada li garanteix la resposta més eficaç i, per tant, econòmica.

     

    Per regla general, quan un client arriba al nostre despatx, ja sap qui és el sospitós, on viu i en quina franja horària passa el que perjudica.

     

    El nostre treball li permetrà documentar legalment aquests fets, en comptes de enfrontar-se a qualsevol procediment amb el típic "paraula contra paraula".

    VARIETAT DE SERVEIS

    Resulta complicat enumerar totes les situacions en les que pot tenir la necessitat de comptar amb els nostres serveis.

     

    Des de persones desaparegudes o hereus desconeguts, infidelitats conjugals, vigilància dels fills, drogoaddiccions, maltractament a la gent gran, furts en habitatges, casos de bullying en centres escolars... Qualsevol situació en què vostè pot considerar que està sol... és quan necessita un detectiu privat.

    VALIDESA LEGAL

    La nostra agència és especialment escrupolosa a l'hora d'acceptar casos. El motiu és perquè vigilem especialment que el client tingui un interès legítim, el que ens sol·liciti sigui completament legal i no es vulneri cap dret de l'investigat.

     

    Per què? Perquè els nostres informes tindran plena eficàcia en qualsevol procediment judicial i tot el que hem documentat en l'última dècada ha arribat a mans del jutge corresponent per a la seva lliure valoració.

    Detectius privats
    AGENCIA PRO | Detectius privats
×
POLÍTICAS DE PRIVACIDAD

La presente Política de Privacidad establece los términos en que AGENCIA.CAT usa y protege la información que es proporcionada por sus usuarios al momento de utilizar su sitio web. Esta compañía está comprometida con la seguridad de los datos de sus usuarios. Cuando le pedimos llenar los campos de información personal con la cual usted pueda ser identificado, lo hacemos asegurando que sólo se empleará de acuerdo con los términos de este documento. Sin embargo esta Política de Privacidad puede cambiar con el tiempo o ser actualizada por lo que le recomendamos y enfatizamos revisar continuamente esta página para asegurarse que está de acuerdo con dichos cambios.

INFORMACIÓN QUE ES RECOGIDA

Nuestro sitio web podrá recoger información personal por ejemplo: Nombre, información de contacto como su dirección de correo electrónica e información demográfica. Así mismo cuando sea necesario podrá ser requerida información específica para procesar algún pedido o realizar una entrega o facturación.

USO DE LA INFORMACIÓN RECOGIDA

Nuestro sitio web emplea la información con el fin de proporcionar el mejor servicio posible, particularmente para mantener un registro de usuarios, de pedidos en caso que aplique, y mejorar nuestros productos y servicios. Es posible que sean enviados correos electrónicos periódicamente a través de nuestro sitio con ofertas especiales, nuevos productos y otra información publicitaria que consideremos relevante para usted o que pueda brindarle algún beneficio, estos correos electrónicos serán enviados a la dirección que usted proporcione y podrán ser cancelados en cualquier momento.

AGENCIA.CAT está altamente comprometida para cumplir con el compromiso de mantener su información segura. Usamos los sistemas más avanzados y los actualizamos constantemente para asegurarnos que no exista ningún acceso no autorizado.

ENLACES A TERCEROS

Este sitio web pudiera contener enlaces a otros sitios que pudieran ser de su interés. Una vez que usted de clic en estos enlaces y abandone nuestra página, ya no tenemos control sobre al sitio al que es redirigido y por lo tanto no somos responsables de los términos o privacidad ni de la protección de sus datos en esos otros sitios terceros. Dichos sitios están sujetos a sus propias políticas de privacidad por lo cual es recomendable que los consulte para confirmar que usted está de acuerdo con estas.

CONTROL DE SU INFORMACIÓN PERSONAL

En cualquier momento usted puede restringir la recopilación o el uso de la información personal que es proporcionada a nuestro sitio web. Cada vez que se le solicite rellenar un formulario, como el de alta de usuario, puede marcar o desmarcar la opción de recibir información por correo electrónico. En caso de que haya marcado la opción de recibir nuestro boletín o publicidad usted puede cancelarla en cualquier momento.